Produse

Solicita informatii

Pareri clienti

Colaborarea cu Rodomar International SRL este foarte buna atat in privinta livrarii produselor in cel mai scurt timp posibil si al suportului tehnic acordat ori de cate ori am avut nevoie. Speram la o colaborare la fel de buna si pe viitor.

Lucian S. - Unicarm S.A.

     

REPARATII PRODUSE BBC
IN PERIOADA POST-GARANTIE

Procedura de intrare service pentru produsele BBC in perioada post-garantie

Daca aveti un produs BBCdefect care nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service asigura reparatia, in urma acceptarii de catre dvs a costurilor acesteia. Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:

n cazul in care locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la centrul service, str. Ghetu Anghel nr. 1, 032544, sector 3.

In cazul in care sunteti din afara Bucuresti va rugam sa trimiteti produsul printr-o firma de curierat la centrul service, str. Ghetu Anghel nr. 1, 032544, sector 3. Ridicarea si livrarea la service si returul produsului dupa reparatie va fi suportat de dvs.

Toate produsele BBC care vor fi aduse / trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (iar daca se cunoaste, de mentionat si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet datele complete ale expeditorului (denumire societate/institutie, nume, prenume, telefon, mail).

Stadiul reparatiei produsului va fi comunicat dupa constatarea defectiunii.

Dupa evaluarea costului reparatiei, acesta va va fi adus la cunostinta, iar in urma acceptului dvs produsul va fi reparat.

In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatatare.

Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia in urma achitarii costurilor de reparatie sau va fi expediat catre dvs, cu plata ramburs, dupa caz.

Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie se inapoiaza la cerere.

Solicita informatii