Produse

Solicita informatii

Pareri clienti

Colaborarea a fost cea foarte buna,seriozitate ,respect,punctualitate unde mai rar se intalneste in ziua de astazi. Multumim pt colaborare si produsele furnizate.

Carmen Balas

     

REPARATII PRODUSE BBC 
IN PERIOADA DE GARANTIE

Procedura de intrare service pentru produsele BBC in perioada de garantie

Daca in perioada de garantie produsele BBC se defecteaza, centrul service il repara in conditii de garantie, fara costuri suplimentare pentru dvs. Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:

In cazul in care locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la centrul service, str. Ghetu Anghel nr. 1, 032544, sector 3.

In cazul in care sunteti din afara Bucuresti va rugam sa trimiteti produsul prin firma de curierat Fan Courier la centrul service, str. Ghetu Anghel nr. 1, 032544, sector 3. Ridicarea si livrarea la service si returul produsului dupa reparatie este gratuita.

Toate produsele BBC care vor fi aduse / trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (iar daca se cunoaste, de mentionat si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet datele complete ale expeditorului (denumire societate/institutie, nume, prenume, telefon, mail).

Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie sa aduceti/expediati o copie dupa chitanta sau factura fiscala de achizitie care sa aiba toate informatiile complete si lizibile precum si certificatul de garantie al produsului.

Stadiul reparatiei produsului va fi comunicat dupa constatarea defectiunii.

Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia sau va fi expediat catre dvs, dupa caz.

Solicita informatii